Nu har Annika kommit, katterna åkt och shoppingyran fortsätter!

I torsdags hämtade jag Annika och Ida på flygplatsen!

Katterna trivdes rätt bra hos mig men de blev inte så ledsna när de fick åka med Annika heller.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Jag vet att ni har längtat och längtat, men nu ska ni äntligen få se hela stativet!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Nämnde han inte något om ny kamera på första raden? Han är ju inte klok den pojken….

Det blev en Fuji X100! Det är alltså en digitalkamera av högsta klass med riktigt bra optik i ett skal som ser ut som en Leica från 70-talet och är byggt med samma kvalité helt i metall.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Och om inte det räckte så köpte jag en ny Apple Macbook Pro igår. Inte klok…

Den gamla hade jag haft iallafall dubbelt så länge som någon annan dator jag har haft, så det är inte ens dyrt att köpa en Apple jämfört med något annat. Den gamla är redan såld, till en kompis från Uppsala:

One thought on “Nu har Annika kommit, katterna åkt och shoppingyran fortsätter!

Kommentera

