Slut på Svalbard…

Japp, det var sista resan till Svalbard för den här gången verkar det som. Det var ett äventyr, men jag är inte helt missnöjd med att jag är färdig där uppe heller. Fast å andra sidan är det ju inte omöjligt att jag får möjligheten att åka tillbaka någon annan gång och då åker jag säkert 🙂

Nu när jag är hemma tänkte jag ha den här bloggen som fotoblogg och lägga upp lite bilder jag tar, mest naturbilder. Jag börjar så smått med en solnedgång från Flackevik en bit från Hälleviksstrand. Se hur ljuset speglar sig i isen.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Och några havstulpaner, kopper på Orustmål 🙂

Photobucket

Kommentera

