Den som väntar på nån som gått…

…väntar aldrig för länge… 😀

Sen sist har jag hunnit paddla kajak i Doubtful sound nere i Fiordland i fyra dagar, gå en dagstur på Fox Glacier, hänga i Wanaka i några dagar med några från Mactown som jag träffade när jag var där och nu idag kom jag hem efter sex dagar ensam ute i skogen vid Waimakariri river 13 mil väster om Christchurch, mitt uppe i bergen. Jag var där för att flugfiska, men det var så lågt vatten att jag inte ens såg en fisk… Fast det var roligt ändå!

Jag har inte riktigt haft tid att blogga eller fixa med alla 958 bilder jag tagit sen sist heller men nu har jag lagt upp ett litet smakprov iallafall 🙂 När jag kommer hem igen ska jag skriva mer om vad jag gjort, det är inget jag slösar semestertid på 😎

Länkar till bilderna här:

Abel Tasman coastal track

Heaphy track

Fox Glacier

Doubtful sound

Waimakariri river

Nu är det bara några få dagar kvar här….

One thought on “Den som väntar på nån som gått…

Kommentera

