Bloggen och värmeböljan

Jag har hört att vissa kommer till ett visst inlägg när de läser min blogg och att folk tycker att den är lite jobbig att läsa på olika sätt.

Jag vill gärna veta hur ni gör när ni går in på bloggen! Skriv en kommentar i det här inlägget eller maila mig.

Fast först kan ni helt enkelt klicka på ”Rickard Hjelmstens blogg” i den grå rutan allra överst på sidan, då ska ni se alla inläggen i en rad med det nyaste överst, det är så bloggen är tänkt att läsas. I adressfältet ska det bara stå ”helmetrock.wordpress.com” och inget efter det.

Har ni en favorit sparad ska den gå till den sidan också, annars kommer ni bara till det inlägget ni var på när ni sparade favoriten och måste klicka er fram till det senaste. Vill ni sedan läsa kommentarerna till ett inlägg får ni klicka på inläggets titel överst i inlägget, så kommer det inlägget upp tillsammans med kommentarerna.

Funkar inte det sättet kan ni kontakta mig, så ska jag försöka komma på vad problemet kan vara. Om det är något annat som är problemet för er ska ni ju så klart också kontakta mig!

Förövrigt har vi drabbats av en svår värmebölja, det är bara -30 C ute! det blåser visserligen en hel del, men det är ändå bara -45 med windchill.

5 thoughts on “Bloggen och värmeböljan

  1. Hej syssling. Mamma tipsade om din blogg och den är mycket trevlig att läsa tycker jag. För att svara på din fråga så la jag till den i favoriter och jag gjorde nog rätt för jag kan läsa alla inläggen i ordning. Du verkar ha det väldigt trevligt i kylan. För övrigt ska jag nog sluta gnälla på att det är kallt här, det är bara 2 minusgrader.

  2. Inga problem att läsa dina skrifter. Måste haft en bra datainstruktör, eller fixade du något med maskinen?
    Är du där nere för att äta eller jobba?

Kommentera

